FOLLOW THE HITS WHO GIVE THE TONE

קולקציית 2020 מציגה עיצוב, צבעים, זוהר וחום בהתאם לבחירתך האישית
העור והבד, האיכות והשירות של דיבאני סנטר
הקולקצייה החדשה כבר מחכה לכם בכל חנויות הרשת!

עולם העיצוב הינו עולם דינמי אשר משתנה כל הזמן. הוא נע בין טרנדים רגעיים למגמות עיצוביות שמחזיקות במשך שנים ובסופו של דבר החכמה היא למצוא את הבלאנס שבין אופנתיות לבין עיצוב על זמני, מודרני ועם זאת קלאסי שיחזיק
לנו לשנים רבות.

לקראת השקת קולקציית 2020 החלטנו בדיבאני סנטר לאגד לכם את כל החידושים והמגמות העיצוביות שהולכים לשלוט בעולם עיצוב חללי הפנים הכירו את הקולקציה החדשה של רשת דיבאני סנטר!

DIVE INTO A NEAR FUTURE

המנורות הייחודיות, ספות בעיצוב מושלם, שטיחים, , שולחנות סלון ואקססוריז בשילוב מושלם בהתאמה אישית  לפי הצרכים הייחודיים שלך.

SCAN

שולחן האוכל תמיד היה מרכז החיבור המשפחתי. המקום שבו כולם יושבים יחד, אוכלים, מדברים צוחקים ויוצרים חוויות. ומה יותר כיף מלארח את המשפחה והחברים סביב שולחן מפנק, גדוש סטייל, אלגנטי ועם זאת מודרני? פינת האוכל הזו הינה קרמית ונפתחת בסיבוב. משלבת אלגנטיות עם שיקיות אינסופית ותייצר לכם שלל רגעים קסומים עם המשפחה.

YZAA  – פינת אוכל

פינת האוכל הזו  מספקת שילוב מושלם של מראה צעיר ועם זאת אלגנטי. בעלת רגל מתכת מיוחדת ומודרנית שתהפוך את חלל האירוח שלכם לנוטף שיק ויקח את העיצוב של הבית שלכם לנקסט לבל.
שולחן האוכל הזה מושלם לאוהבי קווים נקיים ומגיע במגוון צבעים וחיפויים שונים. כי מה יותר חשוב מזמן איכות עם המשפחה סביב השולחן המרכזי בבית?

YZAA – מזנון

המזנון של דגם זה יהיה מושלם להשלמת התמונה – בעל מראה קלאסי וקווים נקיים, המזנון בעל 4 דלתות ומגיע בעיצוב תלת מימד.
יספק לכם שטח אכסון גדול ונוח ויכניס טאץ׳ אלגנטי ואופנתי לבית.

DIVE INTO A NEAR FUTURE

FLORAA

אחד הדברים המרכזיים שחשובים בעיצוב הינו יצירת שפה – שילוב של פינת האוכל יחד עם המזנון התואם בעיצוב הסופר מודרני הזה ייצרו שפה מלאת סטייל בבית ויצרו אווירה מדויקת.
מגיעים בגוון כהה עם גימור לקה ומכניסים טאץ׳ ניו יורקי חדשני ונוטף שיק.

JINGEL

לשולחן הסלון בבית שלנו יש חשיבות גדולה. הוא החלק המשלים את מערכת הישיבה וצריך לספק נוחות ועם זאת להיות גדוש שיק.
השולחן האופנתי הזה משלב לוק עתידני למביני עניין בלבד ועשוי פלטת זכוכית ורגלי פלדה בציפוי ניקל.

ALWAYS GIVE MORE SPACE TO THE FAMILY

STARK


מעבר לעיצוב והסטייל שחשוב לנו שיהיה לשולחן האוכל שלנו עלינו תמיד לחשוב גם על הגודל שלו והנוחות שהוא יספק לנו. כשאנו מזמינים הרבה אורחים או משפחה גדולה תמיד נרצה לדאוג שהשולחן מאפשר פתיחה גדולה שנעשית בקלות ובנוחות. דגם זה יספק לנו נוחות מקסימלית בשילוב עם עיצוב קלאסי ואופנתי.

Share this post

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email