ספה נפתחת למיטה: הסטייל החדש של דיבאני סנטר מגיע אליכם

ספה נפתחת למיטה: הסטייל החדש של דיבאני סנטר מגיע אליכם

הוא פתרון אירוח הכי טוב שיש, מאפשר לכם לעצב חדר האורחים שנראה כמו סלון יוקרתי ובכלל ליהנות מ-2 רהיטים במחיר אחד. הכירו את דגמי ספה נפתחת למיטה של דיבאני סנטר המספקים שיק יוקרתי ונוחות שלא נופלת מחדר שינה יוקרתי.

כשמעצבים את חדר האורחים או את הסלון, חשוב לקחת בחשבון גם את נושא הפונקציונאליות, הרי בסופו של דבר הרהיט שנרכש חייב לספק לנו נוחות וכמובן את המטרה. הרעיון של ספה נפתחת למיטה אמנם לא חדש בזירת העיצוב, אך הוא טרנד שלא הולך להיעלם מהעולם ומגיע עם דגמים יוקרתיים שטרם נראו. הספה שמאפשרת לנו לרבוץ עליה בסוף היום הופכת תוך כמה שניות למיטה מפנקת לאורחים ומקום ישיבה נוח כמו ספה יוקרתית.

אז בואו נראה מהם היתרונות הבולטים של ספה מיטה, כדי שתוכלו לעשות את הבחירה המתאימה ביותר לצורך שלכם.

ניצול מיטבי של החלל

אין ספק שהאתגר הגדול בעיצוב ותכנון הבית הוא כל נושא הפונקציונאליות וניצול מיטבי של החלל, במיוחד כיום בדירת קבלן המגיעות עם חדרים קטנים ביחס לדירות ישנות. אבל לא רק, הרי גם בחדרים גדולים נרצה לייצר מרחב, ובמיוחד אם מדובר על חדר אורחים המאפשר לנו ליהנות גם מאחסון של חפצים שונים (בארונות כמובן). היתרון הבולט של ספה נפתחת למיטה הוא הניצול המיטבי של החלל, במיוחד אם תבחרו ספה מיטה קומפקטית עם שני מושבים שנפתחת בקלות למיטה זוגית.

לדוגמה דגם ELBA של דיבאני סנטר הוא ספה תלת מושבית מבד VOGUE מתוצרת איטליה, הנפתחת למיטה זוגית ומגיעה בלא פחות מ- 16 צבעים לבחירה!  מדובר על ספה הכוללת מנגנוני גב להעמקת המושב, כך שהישיבה עליה נוחה לא פחות מהשכיבה. על ידי פתיחה מהירה היא הופכת למיטה זוגית ברוחב 1.40 כולל מזרון זוגי איכותי בגובה של 14 ס"מ לנוחות מושלמת ו-2 משענות ראש מתכווננות ל-6 מצבים.

דוגמה נוספת היא דגם GOLF שגם הוא מגיע כספה תלת מושבית מבד, הנפתחת למיטה זוגית ברוחב 1.40 כולל מזרן זוגי איכותי מאוד. שני הדגמים שהזכרנו קטנים יחסית ויתאימו לחדר אורחים לניצול מירבי של החלל, או לדירות שבהן חלל הסלון קטן יחסית ועדיין רוצים ספה נוחה מאוד לישיבה, אך באותה נשימה גם מיטה זוגית מזמינה.

עיצוב סלון יוקרתי גם כשהספה הופכת למיטה

יתרון בולט ונוסף הוא היופי של הסלון שנראה מיליון דולר ואינו מסגיר כלל את מה שיש לו בפנים (המיטה כמובן). אם כך, העיצוב של החלל נראה ממש כמו סלון רגיל, רק עם טוויסט של מיטה המשמשת לאורחים או לילדים המגיעים מידי פעם.

דוגמה מושלמת למערכת ישיבה פינתית מתוצרת איטליה שנראית מעולה וגם הופכת לספה, היא דגם BEL CANTO המגיע מבד (מעולה לבתים שיש בהם ילדים קטנים). הסלון הוא פינתי בעל מנגנוני גב להעמקת המושב, ריפוד בד באיכות גבוהה ומבנה עץ אורן מלא מחוזק. הדגם כמובן מגיע עם מיטה זוגית נפתחת בגדלים 140-160 ס"מ לבחירה.

אם תרצו ללכת על דגם סופר יוקרתי, בהחלט שווה לבחון את דגם ULLISE המגיע כמערכת ישיבה פינתית המשולבת עם בד ועור עם פתיחת למיטה זוגית בגודל 140 ס"מ. הדגם מגיע עם 3 משענות ראש מתכווננות לנוחות מקסימלית ורגל מתכת מעוצבת.

יתרונות נוספים של ספה מיטה

  • הספה הופכת למיטה במינימום מאמץ על ידי מנגנון נוח.
  • אינה פוגעת בעיצוב של הסלון או חדר האורחים, להיפך.
  • הדגמים של דיבאני סנטר יוקרתיים ובעיצוב איטלקי משלם.
  • נוחות גבוהה, כיוון כשהספה נפתחת למיטה ונוחה מאוד לישיבה ממושכת וגם לשינה.
  • חיסכון עצום במקום, הרי לא לכולם יש חדרים גדולים, כך שזהו פתרון חלומי!

להצצה בדגמי ספה-מיטה של דיבאני סנטר 

Share this post

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email