סלון יוקרתי שהופך למיטה נוחה – יש דבר כזה?

אתם מארחים בחג אורחים חשובים? קרובי משפחה באים לבקר מרחוק? אם אין לכם חדר פנוי ובו מיטה לאירוח, הכירו את מערכות הישיבה היוקרתיות שהופכות את הסלון שלכם לחדר שינה של ממש.הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על הדור הבא של האירוח הביתי בסלון שלכם…

אם בעבר הייתם צריכים להתפשר על ספה נפתחת שמציעה מיטה רעועה ולא נוחה, כדאי שתדעו שהיום אתם יכולים ליהנות ממערכות ישיבה יוקרתיות שישדרגו את מראה חדר המגורים שלכם, אולם יש להן יכולת להפוך למיטות נוחות ואיכותיות במיוחד. המבחר גדול, חומרי הגלם שונים, וכך גם האיכות אשר נעה בין מוצרים זולים שניתן למצוא בחנויות קטנות, ובין מערכות ישיבה יוקרתיות שתוכלו למצוא ב”דיאבני סנטר”.

איכות לפני הכל

אם בעבר היה ברור כי רכישת ספה שנפתחת למיטה פירושה פשרה בנושא האיכות, היום המצב הוא שונה וניתן בהחלט לרכוש מערכות ישיבה איכותיות כך שגם הספה וגם המיטה שלכם תהיינה נוחות ועמידות לאורך זמן, ולא פחות חשוב מכך: יספקו חוויית ישיבה ושינה איכותית ומפנקת.

כדי לבחור נכון את הספה-מיטה הבאה שלכם, נתחיל בהגדרת המטרה לשמה אתם זקוקים לה; האם אתם מעוניינים בסלון שכולו יכול להפוך לפינת אירוח ללילה? האם תרצו פינת ישיבה פינתית או משולבת? האם תרצו רק שאחת הספות תיפתח למיטה? האם היא תהיה דו-מושבית או תלת-מושבית – מיטת יחיד או מיטה זוגית, בהתאמה? ומה הגודל המתאים לחלל שלכם? הרבה שאלות, אולם לאחר שתענו עליהן ניתן להמשיך; לדבר על חומרי הגלם, הריפוד והעיצוב, ולהתאים את הספה-מיטה לסגנון שלכם.

חומרי הגלם הם למעשה הדבר החשוב ביותר; בין אם מדובר בבד איכותי, עור יוקרתי, או שילוב של השניים – הם צריכים להיות עמידים לאורך שנים ונעימים למגע. הבסיס, ורגלי המיטה צריכים להיות עמידים ויציבים, והמנגנונים חייבים להיות איכותיים, שלא יישחקו עם הזמן מפתיחה חוזרת. המטרה בסופו של דבר היא שאתם תקבלו מוצר איכותי והאורחים שלכם ייהנו מחוויה של שינה נוחה.

חמישה דברים שכדאי לכם לבדוק לפני שאתם רוכשים מערכת ישיבה-מיטה:

1 – סוג הריפוד ועמידותו– בד או עור על פי העדפה אישית.
2 – חומרי הגלם מהם עשויים בסיס הספה והמיטה. בדקו שמדובר בעצים יציבים וחזקים, שיכולים לשאת גם משקל כבד.
3 – אילו רצועות מחזיקות את המושבים. רצוי שיהיו אלה רצועות אלסטיות.
4 – עמידות הספוגים, וסוג המזרון ועמידותו – עליהם להיות איכותיים ובדרגת קושי בהתאם לבקשתכם.
5 – איכות מנגנוני הפתיחה והקיפול – כאלה שיבטיחו עמידות גבוהה לאורך שנים.

התוספות שעושות את ההבדל

כדי לספק לכם חוויית ישיבה ושינה נוחה ומפנקת, אנו מציעים מגוון תוספות שישדרגו את בחירתכם. ניתן לקבל ספה-מיטה עם משענות ראש מתכווננות למשל, ישנן ספות-מיטות הכוללות ריקליינרים חשמליים או מכאניים, משענות וכריות בעלות מספר שכבות ספוג, ישנם סוגים שונים של משענות יד, מזרני שינה איכותיים,תוספת הדום עם ארגז אחסון למצעים או הדום נשלף חשמלי, ועוד. ברשת דיבאני סנטר תוכלו למצוא היצע רחב של מערכות ישיבה יוקרתיות שהופכות למיטה ואביזרים נלווים, כך שתוכלו לבחור מגוון תוספות איכותיות שיתאימו לצרכים שלכם.

מבחינת הגודל, זה תלוי כמובן בגודל החלל ובמספר האנשים שישנו בו. בדים איכותיים יש במגוון טקסטורות ובמגוון רחב של צבעים. אנחנו נוכל לייעץ לכם גם על התאמה עיצובית של הספה-מיטה לשאר הסלון, ועל הדרך לשלב אותה בהרמוניה עם שאר חלל הבית. מה שבטוח הוא שלאור המגוון הרחב והאיכות הבלתי מתפשרת, אצלנו תוכלו למצוא את הספה הנפתחת שמתאימה בדיוק עבורכם.

מוזמנים להגיע לסניפי דיבאני סנטר לייעוץ ובחירת רהיט מתאים.

Share this post

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email