הטרנד של שולחנות אוכל עם פלטה קרמית: על מה המהומה?

הטרנד של שולחנות אוכל עם פלטה קרמית: על מה המהומה?

הדילמה של בחירת שולחן אוכל לסלון לרוב עוסקת בשולחן עגול, אולי מלבני, כמות הסועדים שהוא מכיל וכמובן הגודל של השולחן כאשר הוא סגור. אבל בתקופה האחרונה, להתלבטות הזאת נכנס גם העניין של שולחן אוכל עם פלטה קרמית שהפך לטרנד לוהט, מייד נבין למה.

מה זה שולחן אוכל עם פלטה קרמית?

פלטה קרמית מוכרת לנו מתחום הכיריים החשמליים, ולא בכדי הפכה לשם ודבר. לפלטה יש יתרונות מעולים של הולכת חום, ולכן ניתן להניח עליה סירים חמים מבלי לחשוש. היתרון הבולט הזה הגיע גם לשולחנות אוכל והם מוצעים כשולחן רגיל ומעוצב, אך עם תוספת של פלטה עליונה מקרמיקה המגיעה עם גימור לכה או מט.

הפלטה הקרמית מאפשרת לכם ליהנות מכמה יתרונות בולטים:

  • הנחת סירים חמים על השולחן ללא חשש.
  • גימור יוקרתי שנראה כמו שכבה אחידה חלקה.
  • אפשרות לגימור לכה מט המקנה מראה ייחודי.
  • עמידות גבוהה לאורך שנים וללא השארת סימנים.
  • הפלטה קלה מאוד לניקוי.

האיכות הגבוהה של דיבאני סנטר

דיבאני סנטר משווקת פינות אוכל ברמה הגבוהה ביותר, המיוצרות בפורטוגל במפעלים המתקדמים בעולם. באפשרותכם לבחור פינות אוכל עם תוספת פלטה קרמית עליונה הנפתחת עד 18 סועדים ומעל 3 מטרים. הדגמים מתאימים לכל סגנונות העיצוב ומספקים איכות גבוהה לאורך שנים.

הכירו את הדגמים הבולטים המגיעים עם פלטה קרמית:

דגם FLORAA

פינת אוכל מלבנית המגיעה עם שולחן אוכל בגימור פלטה עליונה מקרמיקה המונעת חום (L.110 H.76 P.200). רגלי השולחן מגיעים בצורת חיצים ומוסיפים גם לעיצוב היוקרתי וגם לנוחות בעת ישיבה צפופה סביב השולחן. הדגם יתאים לסגנון עיצוב תעשייתי, מודרני, סקנדינבי ואקלקטי.

*ניתן לרכוש את הדגם עם מזנון תואם המגיע עם 4 דלתות בגימור ברזל כהה, לכה/מט וקרמיקה.

דגם SFERAA

פינת אוכל עגולה במראה ייחודית שיתאים למי שאוהב מראה עתיק אך עם טוויסט חדשני. השולחן עשוי מעץ MDF מלא, מצופה עץ פורניר אקליפטוס איכותי ומגיע עם רגל עגולה מעוצבת בגימור פנינה שמוסיפה טאצ' עיצובי מושלם. גם דגם זה מגיע עם פלטה עליונה מקרמיקה וציפוי לכה מט למראה אחיד מושלם. הדגם יתאים לסגנון עיצוב כפרי, תעשייתי, אקלקטי וסגנון עתיק.

*ניתן לרכוש את הדגם עם מזנון תואם המגיע עם 5 דלתות מעץ MDF מלא מצופה עץ פורניר אקליפטוס איכותי, רגל ברזל מעוצבת ופלטה עליונה מקרמיקה.

דגם CIRCLE

פינת אוכל יוקרתית בגימור פנינה מצופה לכה, בשילוב רגל ברזל מעוצבת המוסיפה טוויסט לחלל פינת האוכל ומשתלבת נהדר עם המראה האלגנטי שלו. גם בדגם זה תמצאו פלטה עליונה מקרמיקה בגימור לכה מט המקנה לשולחן מראה ייחודי. השולחן גדול יחסית ויתאים לעיצוב תעשייתי, מודרני ואקלקטי. המראה הייחודי של רגלי השולחן בולט מאוד, ולכן הוא יתאים למי שמחפש פינת אוכל שאינה סטנדרטית ומלאה בשיק.

ניתן לרכוש את הדגם עם מזנון תואם המגיע עם 4 דלתות בעיצוב ברזל, בנוי מעץ MDF מלא בגימור פנינה עם אפשרות לצבע לכה ופלטה עליונה מקרמיקה המוצבת על רגלי ברזל התואמים לשולחן.

להצצה לדגמים הנוספים של פינות האוכל 

 

 

Share this post

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email