הטרנדים הלוהטים של מערכות ישיבה לשנת 2022

הטרנדים הלוהטים של מערכות ישיבה לשנת 2022

למערכות ישיבה בסלון יש מוטיב ממכר, חלקן מזכירות מקום רביצה מפנק, חלקן מעוצבות בסטייל יוקרתי שלא מותיר אף עין אדישה וחלקן פשוט מספקות מקום מפגש חמים לכל המשפחה. דווקא עכשיו שנגמרת לה שנת 2021, זה הזמן להכיר את הטרנדים החדשים בתחום. מה שבטוח, כל אחד יוכל למצוא את הסגנון שמתאים לו בול.

שנתחיל?

ספות הרבה יותר מודולריות

התחום המודולרי מתפתח בקצב מסחרר בשנים האחרונות. אנו רואים אותו בעיצוב משרדים ועכשיו הוא הגיע גם לסלון שלנו. ספות מודולריות מגיעות 'מפורקות' ומאפשרות לנו לשחק עם העיצוב בכל הרכב שנרצה, פשוט לקום בבוקר ולהחליט איפה יהיה כל חלק בחלל.

לדוגמה מערכת ישיבה מודולרית מדגם MODULE בעלת אפשרויות עיצוב לפי בחירה. משענות הגב שלה מתכווננות להעמקת המושב, היא מגיעה עם 20 צבעים לבחירה וריפוד בד באיכות גבוהה. תוכלו להזמין אותה בשילוב של צבעים מבד או מעור.

חזרה לריקליינרים גם בבית של צעירים

אם ריקליינרים חשמליים היו מוכרים לנו רק מהבית של סבא וסבתא או מהבית של ההורים, אז תחזיקו חזק כי הם מגיעים גם לבתים של צעירים ואפילו של רווקים. רק נסביר שריקליינרים מאפשרים לנו להוריד את מושב הספה לאחור ולהרים את המנח לרגליים, ולהפוך את החלק שנרצה לשבת עליו לכורסה סופר מפנקת. פשוט נוח בטירוף ועם עיצוב מושלם הוא פשוט ממכר.

לדוגמה, מערכת ישיבה פינתית מדגם TRANSITION מגיעה מבד או מעור בעיצוב איטלקי, עם 20 צבעי בד לבחירה, 5 משענות ראש מתכווננות ל-6 מצבים וריקליינר חשמלי במושב הצמוד לידית. מערכת הישיבה פשוט מושלמת ומתאימה לכל סגנון עיצוב.

דגם נוסף מושלם הוא MONTE CARLO, מערכת ישיבה מעור איטלקי בעלת רגליים בעיצוב ייחודי, עם משענות ראש מתכווננות ואפשרות לתוספת ריקליינרים חשמליים לנוחות מושלמת.

ספות עם נפח ושילובי צבעים

השנה נראה יותר ספות במראה שאינו אחיד מבחינת צבע ומרקם בד, כזה שמייצר עניין וצובע את החלל בצבעים מגניבים. מגמה זו ממשיכה את הסגנון המודולרי שנכנס חזק לזירת העיצוב, לדוגמה אפשר לשלב חלק מהספה בגוון בז' והדום או סוג של שזלונג בצבע כהה ויותר דומיננטי. גם מבחינת נפח, השנה תהיה מגמה בולטת של מערכות ישיבה עם נפח שנראות כמו שמיכה שכיף להתכרבל בה עם מלא כריות רכות.

לדוגמה מערכת ישיבה מודולרית מדגם CAPSULE המגיעה מבד, עם 15 צבעים לבחירה, בעלת נוחות מושלמת, עיצוב מודרני ואפשרויות עיצוב לפי בחירה. כמובן שאפשר לשחק עם הצבעים והגדלים ולבחור מערכת ישיבה שמתאימה בול לחלל הסלון שלכם.

ספות מעוצבות בסטייל יוקרתי שנפתחות למיטה

טרנד נוסף שאומנם קצת ישן, אך מתפתח מאוד בשנים האחרונות וגם השנה הולך להיות לוהט – ספה שנפתחת למיטה. אבל השנה אנחנו מדברים על ספות  סופר יוקרתיות ומעוצבות שקשה מאוד לנחש שהן מסתירות בתוכן מיטה זוגית נוחה ומפנקת. אז אם חשבתם לרגע שסלון יוקרתי לא יכול לשמש גם למיטת אורחים, אז כדאי מאוד שתציצו בדגמים החדשים של דיבאני סנטר.

להצצה בדגמי ספה שנפתחת למיטה 

לסיום, דיבאני סנטר מביאה אליכם את הטרנדים המככבים בזירת העיצוב העולמיות, כאשר כלל העיצובים מספקים איכות גבוהה לצד נוחות בלתי מתפשרת.  חנויות האם הצרפתיות של דיבאני סנטר XXL ו– HomeSalons מעורבות בייצור הייחודי, לצד דגמים מובילים המיובאים מבירת העיצוב והיוקרה – איטליה.

 

 

Share this post

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email